Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

sobota 10. prosince 2016

Bílá je strašně neosobní.

Bílá je strašně neosobní. Nemocniční.
Pokoj. Bíle vymalovaný, postel se světlým povlečením. Jednoduchej, vlastně celkem moderně zařízenej, ale stejně z něj mám nepříjemnej pocit. Skříň a v ní jednobarevný košile a džíny a obyčejný sukně.
Šediví lidé v jejich neosobních krabičkách. S jejich milým, průměrným životem.
Prášek, sklenice vody a příjemný nic. Komu že to vlastně vadila ta neosobnost?


A přitom, já nikdy nebyla světlý povlečení a holý bílý zdi. Já byla černý povlečení s Rolling Stones a zubynehty se držela svýho punkrockovýho já. Já byla plakáty Green Day a Sum 41 a Slipknot nad postelí.
Já byla nástěnka na zdi. A na ní fotky s Oblíbenou existencí a několika nejbližšíma. Na nástěnce kresba Marly s citátem z Klubu rváčů a plakátky z premiér, kde jsem hrála. Já byla ta nástěnka plná vstupenek a pohledů a drobnejch kresbiček a s plakátem Kurta Cobaina a podpisy We Are Harlot a svazkem mateřídoušky.
Já byla hromada knížek a sešitů a popsaných papírů u postele. King nebo Murakami, vždycky Palahniuk. A zásadně fialový sešity v kroužkový vazbě. A kostičkovaný papíry popsaný tužkou.
Já byla hrnek od kafe na stole mezi hromadou skript a rozepsaných věcí a polámaných tužek a propisek bez náplní.
Já byla odřenej noťas se samolepkou Kurta fuckin' Cobaina.
Já byla károvaný flanelky a tmavý, roztrhaný džíny. Černý tílka. Kanady nebo tenisky.

Ale prý mám sakra konečně dospět. Takže prášek, sklenice vody a další krok k šedivosti. Vzhůru do svýho novýho domova. Ke svýmu novýmu já.

Žádné komentáře:

Okomentovat