Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

pátek 5. července 2019

Přestat utíkat.

"Víš co je nejdivnější?"
Nečekala na odpověď. Vždyť Svatej Jimmy s ní stejně mluvil jen když chtěl on. "Čím víc se snažíme dostat z toho našeho kruhu, tím víc opakujem svý chyby."
Věděla, že tam Jimmy je, i když neodpovídal. Poslouchal, čekal na svoji příležitost. Ačkoliv tedy, dělal on někdy něco jiného?

"Možná, já nevím, bych měla dovolit lidem, aby mě fakt poznali? Protože, já vím, je to moje chyba, ale vždycky po chvíli ucuknu. Když se ta osoba dotkne něčeho, na co jsem citlivá. Nemluvím o svý hlavě. A nemluvím o tobě a o terapii. Nemluvím o tom, jak mám dosraný zdraví, protože co je komu do toho, že mám o trochu blíž k hrobu než on?"
Nevěděla, jestli je víc smutná nebo naštvaná.

"Nejhůř asi snáším tu bezmoc, víš? Protože můžu dát dohromady sebe a svůj život, můžu se zase pravidelně ukazovat u doktorky a zobat si svý bílý štěstí. Ale přestane pak bejt svět tak děsivej? Pořád je tu nekonečně moc věcí, který ovlivnit nedokážu. Já jsem fakt úplně pitomá, co? Šílím kvůli tomu, že nemám věci pod kontrolou, ale odmítám za sebe převzít zodpovědnost."
Měla sice zavřený oči, ale i tak téměř viděla, jak jí na to Jimmy přikyvuje. Měla zavřený oči, ležela v trávě a užívala si ten klid. Co se přestěhovala do města, skoro zapomněla, jak úžasný je ticho.

"Úplně jsem zapomněla, jaký to je, když člověk necítí. Protože v jednu chvíli má člověk pocit, že cítí úplně všechno... A najednou má v sobě naprostý prázdno. A pije, aby měl pocit, že to prázdno jde nějak vyplnit. Až ve chvíli, kdy mi došlo, že nechci znovu vídat lidi jen tak, abych se necítila úplně sama, jsem si uvědomila, jak hluboko zase padám."
A Jimmy... Jimmy se jí po dlouhé době zase dotkl. Nebyl to přímo uklidňující dotyk, to ani nemohl být. Ale z nějakého důvodu prostě byla ráda, že na tohle vlastně není úplně sama.

Víš, že to je přesně ten důvod, proč ti vyhovují volnější vztahy? A vztahy na dálku? Neslyšela Jimmyho promluvit už tak dlouho, že ho nejprve nepoznala. Copak sis myslela, že dokážeš přestat utíkat? To bys nejprve musela někomu ukázat nejenom Terku, ale i Nowu.

Žádné komentáře:

Okomentovat