Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

čtvrtek 23. března 2017

Den osmnáctý: O mně

Nevím, jestli vám tahle výzva nezkazí nějaký iluze o mně. A vůbec, když na sebe prozradím třicet věcí, budete tušit, co jsem zač...
A navíc, pfff, strašně nestíhám. Chtěla jsem ještě předepsat zítřek, protože se nestíhám vrátit domů, ale... Co se dá dělat. Omluvuju se. Zítra výzva nebude.

O mně

  1. Na internetu mě můžete najít pod různými jmény, z nichž ne všechna vám přiznám, ale většinou existuji jako Ainowa, Nowa, Terezka nebo Aky.
  2. Takže ano, mý opravodvý jméno je Tereza.
  3. Svým způsobem oslovení Terezka nesnáším, ale většina mých kamarádek jsou pomstychtivý mrchy, takže jsem tak oslovovaná celkem běžně.
  4. Ještě zpátky k přezdívkám - jedna existence mě kdysi oslovovala slečno Iowo. Podle tý písničky od Slipknot.
  5. Mám lehce namodralý melíry. Špatně mi totiž chytla modrá a já jsem líná to přebarvovat.
  6. Bez brýlí se cítím strašně zranitelná. Bohůmžel je pořád někde nechávám.
  7. A jsem maličká.
  8. Tak trochu se věnuju amatérskýmu divadlu.
  9. Ráda čtu. Cokoliv od sci-fi a fantasy přes pochybnou poezii až po složení deodorantu.
  10. Miluju hudbu. 
  11. A předchozí tři body znamenají, že veškerý mý pokusy o společenskej život jsou právě večery s divadlem. Žádnej zázrak.
  12. Ale stejně si myslím, že chodím mezi lidi až moc často. 
  13. Ráda taky kafuju s lidma. Prostě jen tak, pár lidí, příjemný místo, dobrý kafe.
  14. Občas se tak moc soustředím na detaily, že zapomínám na to, co je důležitý.
  15. Prý jsem "celkem zlatíčko", ale já bych se spíš označila za sarkastický a nesebevědomý kus hovna.
  16. Nedokážu si představit den bez sluchátek.
  17. Brigádničím v zahradnictví a občas chodím za pár drobných uklízet na jednu nejmenovanou zemědělskou školu.
  18. Jo a jsem na gymplu. Ne na střední. Na gymplu. Páč my gympláci jsme přece něco víc, že jo.
  19. Ne, vážně, toho gymplu často lituju. Nebylo by mi na normální střední s oborem líp?
  20. Na druhou stanu, strašně ráda poslouchám našeho učitele češtiny, když mluví o knížce, která se mu líbila.
  21. Mám ráda dlouhý cesty vlakem.
  22. Za zhruba dva týdny mám narozeniny. Jsem už asi skoro stará, no.
  23. Naštěstí na svůj věk fakt nevypadám. Když mi lidi tipují hodně, tak je to 15 let. Já vím, já vím, smutný.
  24. Miluju pizzu, čokoládový dorty a kafe.
  25. Umělecký festivaly jsou jeden z největších důvodů, proč se těším na léto.
  26. Každoročně utratím hrozně moc peněz za knížky. Protože nic se nevyrovná tomu, když máte vlastní výtisk.
  27. Občas chodím na dětský vstupný.
  28. Chtěla bych studovat matiku. Čísla mě uklidňujou.
  29. Nebo češtinu. 
  30. Můj problém je v tom, že pořád ještě nevím, co z toho bych chtěla studovat víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat